red blue black green red blue black green امروز
 
دانلود نرم افزار
نرم افزار آموزشی
فایروال
آنتی ویروس
امنیتی
دیکشنری
فشرده ساز
مالتی مدیا
اینترنت
گرافیکی
فلش
کاربردی
پشتیبان گیری
بازیابی اطلاعات
مدیریت شبکه
مدیریت دانلود
مدیریت دسکتاپ
دیسک نوری
طراحی وب
برنامه نویسی
تبدیل فرمت
سیستم عامل
بهینه ساز
ترفند ویندوز 7-Seven
گرافیک
آیکون
فونت
عکس
ابزار فتوشاپ
اسکرین سیور
تم ویستا.سون
تم xp
موبایل
بازی جاوا
نرم افزار جاوا
نرم افزار آیفون
بازی آیفون
بازی نوکیا
تم نوکیا
تم سونی اریکسون
نرم افزار UIQ
تصاویر س زمینه
زنگ موبایل
نرم افزار آندروید
نرم افزار پاکت پی سی
نرم افزار نوکیا
بازی سری 40 نوکیا
بازی سری 60 نوکیا
بازی سری 90 نوکیا
بازی سری 60 v3 نوکیا
بازی سری 60 v5 نوکیا
تم Symbian^3
برنامه Symbian^3
بازی Symbian^3
تم پاکت پی سی
بازی
دانلود بازی-PC
اخبار بازی
xbox360
PS3
PC
PSP
Wii
تریلر
ایبوک
کتاب الکترونیکی
مجله الکترونیکی
بخش صوت
دانلود آهنگ
امید حاجیلی
محسن یگانه
سیروان خسروی
فرزاد فرزین
علی اصحابی
بنیامین بهادری
علی لهراسبی
احسان خواجه امیری
بهنام صفوی
محمد علیزاده
رضا صادقی
محسن چاوشی
تیتراز سریال
سعید شهروز
بابک جهانبخش
بخش تصویر
دانلود مستند
دانلود فیلم و سریال
بخش دیجیتال
فناوری های جدید
بخش تبلت
درباره ی تبلت
تبلت اپل
تبلت سامسونگ
معرفی موبایل
نوکیا
سونی اریکسون
سامسونگ
آیفون
متفرقه



ورود اعضا:


  مجموعه بازی و نرم افزار اندروید شماره ۲ – مارچ ۲۰۱۱
دسته بندی : <-PostCategory->

Android-Pack

اندروید یکی از شگفت انگیزترین سیستم عامل های حال حاضر است که برای گوشی های موبایل طراحی شده و امکانات فراوانی که درون خود گنجانده است باعث گشته که افراد زیادی به آن روی آورند . اپلیکیشن ها و بازی های فراوانی برای نصب و استفاده بر روی این سیستم عامل طراحی شده اند که می توان آنها را از چندین سایتی که برای دانلود و معرفی وجود دارند ، دریافت نمود اما متاسفانه به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد کاربران نمی توانند به این گونه سایت ها دسترسی پیدا کنند .

با توجه به این مسئله و برای دور زدن تحریم ها چندی پیش مجموعه ای از بازی ها و اپلیکیشن های کاربردی را برای دانلود رایگان در دنلود کده قرار دادیم و مورد استقبال خیل عظیمی از کاربران قرار گرفت . از این رو تصمیم به جمع آوری پکیجی عظیم تر با برنامه های کاربردی و بازی های سرگرم کننده گرفتیم و می توانید نتیجه ی آن را هم اکنون به صورت رایگان دانلود کنید . تعداد نرم افزارهای قرار گرفته در این پکیج بیش از ۲۸۰ برنامه و تعداد بازی بالغ بر ۱۵۰ عدد می باشد که لیست اسامی آنها به تفکیک در ادامه قرار گرفته است .

امید است که این مجموعه نیز همانند کالکشن پیشین مورد توجه کاربران محترم قرار گیرد .

 

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : دو شنبه 27 تير 1390برچسب:مجموعه بازی و نرم افزار اندروید شماره ۲ – مارچ ۲۰۱۱,  

 
دسته بندی : <-PostCategory->

آندروید

پس از استقبال بی نظیری که از دو مجموعه ی پیشین برنامه های آندروید از سوی کاربران دانلود کده صورت گرفت ، تصمیم به انتشار کالکشنی جدید از نرم افزارهای این سیستم عامل محبوب گرفتیم . مجموعه پیش رو که حجم آن به بیش از ۲ گیگابایت می رسد از بیش از یک هزار برنامه کاربردی و بازی های جذاب تشکیل شده است که می تواند تمامی نیازهای شما در این زمینه را برطرف سازد . در ادامه لیست کامل برنامه های موجود در این پک که از بهترین های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ گرد آوری شده اند را درج نموده که می توانید از آنها آگاه شوید .

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : دو شنبه 27 تير 1390برچسب:,  

  دانلود رایگان آموزش کامل PowerPoint 2010 همراه با قابلیت های جدید افزوده شده
دسته بندی : <-PostCategory->

PowerPoint 2010 Essential Training

PowerPoint نام یکی از نرم افزارهایی است که در مجموعه اداری مایکروسافت که آن را با نام Microsoft Office می شناسیم وجود دارد . کار این برنامه ساخت و طراحی فایلهای مولتی مدیا با استفاده از تمپلیت های آماده ، تصاویر ، متون و موسیقی متن یا صدا می باشد که یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که قصد دارند سخنرانی های خود را جذاب تر از آنچه که می تواند باشد ، کند . در این نرم افزار شما خواهید توانست با استفاده از ابزارهای چارت سازی گوناگونی که وجود دارد اطلاعات و گفته های خود را با زبانی ساده و شیوا تر بیان کنید . علاوه بر اینها در نسخه ی جدید این برنامه که PowerPoint 2010 می باشد برای تکمیل ابزارهای رفع نیاز کاربران ویژگی های بسیاری افزون گشته است از میان آنها می توان به رتوش تصاویر و ویرایش فایلهای ویدیویی نیز اشاره نمود که پیش از این برای انجام هر یک می بایست از چندین نرم افزار جداگانه استفاده می نمود .

 

در همین راستا کمپانی قدرتمند Lynda که تا کنون اقدام به طراحی ویدیو های آموزشی بسیاری برای نرم افزار های مختلف کرده است ، از این برنامه نیز غافل نمانده و مجموعه ی آموزشی PowerPoint 2010 را توسط آقای David Diskin طراحی گرانیده است . با تماشا کردن این مجموعه که در آن سعی شده است تمامی ریزه کاری ها و نحوه ی استفاده از ابزارها گفته شود یا می گیرید که چگونه پاورپوینت های جذاب را آنگونه که خود می خواهید به وجود آورید . همانند سایر مجموعه های آموزشی ساخت شرکت Lynda ، این برنامه نیز فایلهای خام یا همان Exercise File ها که در طی آموزش از آنها استفاده می شود در کنار ویدیو ها قرار داده است که کارآموز می تواند تمامی مراحل را همانند آقای دیوید دیسکین یک به یک طی کند . کیفیت ویدیو های آموزش بسیار بالا بوده و کل مدت زمان آن ۴:۰۸ ساعت می باشد که در ادامه به سرفصل ها و عناوین آموزشی آن اشاره می کنیم :

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : دو شنبه 27 تير 1390برچسب:دانلود رایگان آموزش کامل PowerPoint 2010 همراه با قابلیت های جدید افزوده شده,  

  nدانلود ویندوز آندروید (‌ Android )
دسته بندی : <-PostCategory->

Android Live Cd

آندروید (‌ Android ) نام سیستم عاملی است که گوگل آن را برای گوشی های ساخت خود نظیر G1/G2/G3 طراحی کرده و بر روی آنها نصب نموده است .  سیستم عامل قابل استفاده بر روی کامپیوتر می کند . نسخه پیش رو Live بوده و نیازی به نصب و کپی کردن فایلها بر روی سیستم شما را ندارد . تنها کافیست تا پس از دانلود ، آن را از حالت فشرده خارج کرده و ایمیج آنرا با یکی از نرم افزارهای رایت مانند ۴Media Burner Studio ، Alcohol120 و … بر روی CD رایت کنید .
لازم به ذکر است که این سیستم عامل با دیگر سیستم عامل گوگل ، کروم  تفاوت دارد .

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : دو شنبه 27 تير 1390برچسب:آندروید (‌ Android ) ,  

  مجموعه اپلیکیشن و بازی نوکیا N8 ( سیمبین ۳ )
دسته بندی : <-PostCategory->

nokia-n8

N8 یکی از جدیدترین و البته محبوب ترین گوشی های حال حاضر نوکیا می باشد که علاوه بر زیبایی ها و امکانات خود اولین گوشی نوکیاست که دارای سیستم عامل سیمبین ۳ می باشد . اپلیکیشن ها و بازی های مربوط به این سیستم عامل بدلیل تازگی ورود ، آنچنان که باید و شاید در دسترس نبوده و کاربرانی که قصد نصب نرم افزار یا گیم بر روی گوشی خود دارند پس از جستجو های پیاپی در موتورهای جستجوگر به نتایج دلخواه خود نمی رسند .

از این رو تصمیم گرفتیم برای دسترسی سریع کاربران به مجموعه برنامه های تحت این سیستم عامل یک کالکشن عظیم را گرد آوری نماییم و خوشبختانه نتیجه ی آن هم اکنون در اختیار کاربران گرامی دانلود کده به صورت رایگان برای دانلود قرار گرفته است .

لازم به ذکر است  برنامه های موجود در این پک قابلیت نصب بر روی مدل های Nokia N8 ، Nokia C7 ، Nokia C6 و Nokia E7 را داراست .

 

 

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : دو شنبه 27 تير 1390برچسب:مجموعه اپلیکیشن و بازی نوکیا N8 ( سیمبین ۳ ),  

  Ultimate Journeys: Iceland HDTVRip (2011) Mkv
دسته بندی : <-PostCategory->

 

Ultimate Journeys: Iceland HDTVRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|


Ultimate Journeys Iceland دانلود مستند سفر به کشور ایسلند Ultimate Journeys: Iceland 2011

 

نام مستند:  Ultimate Journeys: Iceland – سفر به کشور ایسلند

سال انتشار: ۲۰۱۱
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۴ دقیقه
حجم: ۳۰۰ مگابایت
کیفیت: HDTVRip

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : ایسلند نام کشوری با جاذبه های طبیعی بسیاری می باشد که هر ساله بسیاری از مردم سراسر دنیا برای دیدن این جاذبه ها به این کشور سفر می کنند. مجموعه Ultimate Journeys به مروری گذرا بر سنت و فرهنگ ، زندگی مردم ، جاذبه های این کشور و … می پردازد و …

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : دو شنبه 27 تير 1390برچسب:Ultimate Journeys: Iceland HDTVRip (2011) Mkv,  

  کد فعال سازی آنتی ویروس eset smart security nod32 تمامی ورژن ها
دسته بندی : <-PostCategory->

 

کد فعال سازی آنتی ویروس eset smart security nod32

تمامی ورژن ها

http://zengenix.com/images/keys-for-nod32-30-03-2009.jpg


    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : دو شنبه 27 تير 1390برچسب:کد فعال سازی آنتی ویروس eset smart security nod32 تمامی ورژن ها,  

  دانلود رایگان نرم افزار آپدیت درایور سخت افزار
دسته بندی : <-PostCategory->

نرم افزار SlimDrivers برنامه ای به منظور تشخیص و گرفتن آخرین درایور های سخت افزار نصب شد بر روی کامپیوتر ها می باشد. بسیاری از برنامه ها خودشان قابلیت تشخیص آپدیت های جدید را دارند یا می توانند آپدیت های جدید احتمالی را بررسی کنند. اما بعضی درایورهای بسیار منحصر به فرد هستند و امکان بازخورد و بررسی منظم آپدیت ها را ندارند. در این موارد این نرم افزار با دانلود رایگان درایور کمک شما می آید.
برنامه دارای رابط کاربری رنگارنگ و ابتکاریست که جریان کاری همراه با افکت های تصویری زیبا را برای شما فراهم می کند. نه تنها امکان آپدیت درایورها را برای شما ایجاد و به صورت خودکار، آپدیت موجود برای آنها را بررسی کرده و و نصب می کند، بلکه می داند چطور به درستی درایورها را حذف کند. شما می توانید از سایت دانلود رایگان نرم افزار این برنامه دانلود درایور سخت افزاری رو دریافت کنید.

SlimDrivers 2.2.13262 Build 5277 - نرم افزار بروز رسانی آخرین آپدیت سخت افزار

اما سودمندترین قابلیت SlimDrivers قابلیت تهیه نسخه ی پشتیبان آن می باشد. ایجاد بک آپ از درایور های غیرقابل تعویض وقتی سیستم را دوباره نصب می کنید یکی از مهمترین امکانات این نرم افزار می باشد یعنی این نرم افزار کم حجم در عین حال قدرتمند می تواند درایور های بک آپ گرفته شده را بازیابی کند. تمام طرح سازنده های این برنامه Driver سخت افزار، امکان اجرا و استارت آپ، بررسی خودکار آپدیت ها در دوره های زمانی، و ایجاد نسخه های پشتیبان در بازه های زمانی تعیین شده است. SlimDrivers بر روی سیستم عامل های ویندوز 2000, xp, vista, 7 قابل نصب درایور می باشد.

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : دو شنبه 27 تير 1390برچسب:دانلود رایگان نرم افزار آپدیت درایور سخت افزار ,  

  دانلود رایگان مدیاپلیر پخش بلوری
دسته بندی : <-PostCategory->

نرم افزار - نرم افزار چند رسانه ای

Blu-ray Player اولین مدیاپلیر فراگیر برای پخش بلوری می باشد. این پلیر قدرتمند تنها فیلم های بلو-ری HD را پخش نمی کند بلکه از هر نوع ویدئو، صوت ، موزیک و عکسی که تا کنون دیده اید پشتیبانی می کند. توسط این نرم افزار از حداکثر کیفیت ویدئوهای HD خود لذت ببرید. این نرم افزار مالتی مدیا پرتابل بوده و کافی است فقط آن را هرجایی که می خواهید کپی کنید و سپس اجرا کنید. امیدواریم از دانلود Blu-ray Player لذت ببرید.

Portable Modiac Blu-ray Player 1.0.0 - نرم افزار مدیاپلیر پخش بلوری

امکانات نرم افزار Portable Modiac Blu-ray Player 1.0.0:

  • می توانید تمام انواع دیسک های بلو-ری را با موفقیت اجرا کنید. همینطور با پشتیبانی از دی وی دی ها، این پلیر قدرتمند می تواند بهترین کیفیت از فیلم های دی وی دی را همراه با منوهای کامل به نمایش بگذارد.
  • Blu-ray player نه تنها تمام فیلم ها، ویدئوها و فایل های صوتی را اجرا می کند بلکه در یک حرکت جدید امکان اجرای موزیک و مرور عکس ها را نیز در خود جای داده است. استفاده از این نرم افزار نیز بسیار ساده می باشد زیرا رابط کاربری آن بسیار زیبا و منعطف طراحی شده است.
  • ویدئوی اجرا شده حداکثر کیفیت خود را حفظ خواهد کرد و هیچ افت فریمی در آن مشاهده نخواهد شد. این نرم افزار مالتی مدیا به صورت اختصاصی از تکنولوژی افزایش شتاب NVIDIA's CUDA استفاده می کند.
  • شما می توانید فیلم مورد نظرتان را برای مشاهده به دوستان خود توصیه کنید. همچنین نظرات و نقد خود را راجع به فیلم در فیس بوک و تویییتر به صورت مستقیم بفرستید.
  • و نهایتا این پلیرقدرتمند از تمام انواع فرمت های ویدئویی نظیر Bluray, DVD, VideoCD, MOV, MKV, AVI, FLV, WMV, MP4, MPEG, RMVB, MP3, WMA, AAC, AC3 و ... پشتیبانی می کند.

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : یک شنبه 26 تير 1390برچسب:دانلود رایگان مدیاپلیر پخش بلوری ,  

  پلی استیشن3 هک شد.!آموزش تصويری هک PS3! پارت3
دسته بندی : <-PostCategory->

http://www.ihelplounge.com/.a/6a0120a619c18e970c0147e1685d5e970b-800wi

به ادامه ی مطلب رجوع کنید

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : شنبه 25 تير 1390برچسب:پلی استیشن3 هک شد,!آموزش تصويری هک PS3! پارت3,  

  پلی استیشن3 هک شد.!آموزش تصويری هک PS3! پارت2
دسته بندی : <-PostCategory->

http://www.thegamersfix.com/images/P/gg_sony_playstation_3_f.jpg


    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : شنبه 25 تير 1390برچسب:پلی استیشن3 هک شد,!آموزش تصويری هک PS3! پارت2,  

  پلی استیشن3 هک شد.!آموزش تصويری هک PS3! پارت1
دسته بندی : <-PostCategory->

http://media.giantbomb.com/uploads/1/15547/820249-playstation_3_super.png

به ادامه ی مطلب رجوع کنید

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : شنبه 25 تير 1390برچسب:پلی استیشن3 هک شد,!آموزش تصويری هک PS3! ,  

  Sony Ericsson Xperia Duo
دسته بندی : <-PostCategory->

http://phandroid.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2011/06/sony-ericsson-xperia-duo.jpg

 

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:Sony Ericsson Xperia Duo,  

  lمشخصات Samsung I9103 Galaxy Z
دسته بندی : <-PostCategory->

http://2.bp.blogspot.com/-xDA8J8a9uiI/ThUlzXkNGxI/AAAAAAAAC1w/mWc4VRNi4xU/s400/Samsung%2BGalaxy%2BZ%2BI9103.jpg

برای مشاهده توضیحات وعکس ها به ادامه مطلب رجوع کنید



    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : سه شنبه 21 تير 1390برچسب:lمشخصات Samsung I9103 Galaxy Z,  

  بازی فوق العاده جذاب و هیجان انگیز Prince of Persia : Warrior Within 1.0.8 iPhone/iPod Touch
دسته بندی : <-PostCategory->

Prince of Persia Warrior Within بازی فوق العاده جذاب و هیجان انگیز Prince of Persia : Warrior Within 1.0.8 iPhone/iPod Touch

 

Prince of Persia یک بازی اکشن فوق العاده زیبا و خاطره انگیز است که هم اکنون نسخه ای از آن برای گوشیهای آیفون منتشر شده است. داستان بازی از کشتی دزدان دریایی آغاز می شود و برای برای رسیدن به کاخ نفرین شده باید مراحل زیادی را پشت سر بگذارید. این بازی از یک سناریو بسیار قوی و موتور گرافیکی قدرتمند بهره می برد. در این بازی همانند نسخه کامپیوتر آن با پیشرفت در بازی به مهارت ها و سلاح های شما افزوده می شود. شاهزاده ایرانی واقعا یک تجربه عالی است و به تمامی انتظارها پاسخ داده که کیفیتی چشمگیر برای کنسول ارائه شده است.

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : سه شنبه 21 تير 1390برچسب:بازی فوق العاده جذاب و هیجان انگیز Prince of Persia : Warrior Within 1,0,8 iPhone/iPod Touch,  

  بازی زیبای Angry Birds برای psp
دسته بندی : <-PostCategory->

angry birds بازی زیبای Angry Birds برای psp

 

بازی Angry Birds یکی از محبوبترین بازی های آیفون بود که پس از موفقیت در این کنسول برای کنسول های دیگر نیز منتشر شد . حال می توانید نسخه psp این بازی زیبا و مهیج را از سایت سیب دانلود دریافت کنید . این بازی بر روی همه psp های کپی خور شده اجرا می شود .

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : سه شنبه 21 تير 1390برچسب:بازی زیبای Angry Birds برای psp,  

  اجرای بازی های جدید در پی اس پی با Prometheus-4
دسته بندی : <-PostCategory->

psp اجرای بازی های جدید در پی اس پی با Prometheus 4

 

در این پست ما برنامه Prometheus-4 را برای شما معرفی خواهیم کرد . شما با این برنامه قادر به اجرای بازی های جدید پی اس پی که نیازمند فریمور رسمی ۶,۳۵ هستند , خواهید بود . فقط دوستانی که دارای فریم ویرهای :

    • برای PSP-1000 or PSP-2000 non TA088v3 فریمورGen-d3 5,50 (کپی دائم)
    • برای PSP-2000 TA088v3 and PSP-3000 فریمور ۵٫۰۳ و نصب Gen-c(کپی موقت)
    • اقدام به آپدیت پی اس پی خود کنند .

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : سه شنبه 21 تير 1390برچسب:اجرای بازی های جدید در پی اس پی با Prometheus-4,  

  دانلود بازی تجربه ی مایکل جکسون مخصوص psp
دسته بندی : <-PostCategory->

Michael%20Jackson دانلود بازی تجربه ی مایکل جکسون مخصوص psp

 

بازی بسیار زیبای تجربه ی مایکل جکسون برای کنسول پی اس پی Michael Jackson The Experience :

با کمک دکمه های دستگاه آهنگ های مایکل را به بهترین نحو بنوازید تا او به بهترین شکل ممکنه اجرا کند!

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : سه شنبه 21 تير 1390برچسب:دانلود بازی تجربه ی مایکل جکسون مخصوص psp,  

  دانلود بازی NBA 2K11 مخصوص psp
دسته بندی : <-PostCategory->

nba2k11 دانلود بازی NBA 2K11 مخصوص psp

 

بازی بسیار زیبا و جذاب NBA 2K11 از سری بازی های شرکت ۲K میباشد که همه ساله با ارائه نسخه های گوناگون دنیای بسکتبال را متحول میکند . امروز هم نسخه جدید این بازی را برای دوستداران بسکتبال قرار میدهیم .

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : سه شنبه 21 تير 1390برچسب:دانلود بازی NBA 2K11 مخصوص psp,  

  بازی مربیگری فوتبال (Football Manager 2011) مخصوص کنسول PSP
دسته بندی : <-PostCategory->

Football%20Manager بازی مربیگری فوتبال (Football Manager 2011) مخصوص کنسول PSP

 

جدیدترین نسخه از مربیگری حرفه ای فوتبال پیش روی شماست . در این نسخه تغییرات زیادی نسبت به نسخه های پیشین در بازی صورت گرفته است که دوستداران فوتبال را ساعت ها سرگرم و میخکوب میکند .

 

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : سه شنبه 21 تير 1390برچسب:بازی مربیگری فوتبال (Football Manager 2011) مخصوص کنسول PSP,  

  دانلود بازی Assassins Creed Bloodlines برای کنسول PSP
دسته بندی : <-PostCategory->

Assassins Creed Bloodlines PSP دانلود بازی Assassins Creed Bloodlines برای کنسول PSP

 

دانلود بازی جذاب و زیبای Assassins Creed Bloodlines که مخصوص کنسول PSP منتشر شده و هم اکنون میتوانید از سایت سیب دانلود دریافت نمایید. داستان این قسمت در واقع بین قسمت ۱ و ۲ بازی میگذرد و پلی است بین داستان قسمت ۱ بازی و قسمت ۲ آن و آنها را به هم متصل میگرداند داستان به زمان Altair بر میگردد و در خط داستانی قسمت ۱ پیش میرود و . . .

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : سه شنبه 21 تير 1390برچسب:دانلود بازی Assassins Creed Bloodlines برای کنسول PSP,  

  دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hollows Part 2 برای XBOX360
دسته بندی : <-PostCategory->

قسمت دوم Harry Potter and the Deathly Hollows، آخرین بازی از این سری خواهد بود که همزمان با قسمت دوم فیلم آن وارد بازار می شود. این نسخه بر خلاف عنوان قبلی، تغییرات متعددی داشته تا ناکامی های آن نسخه را جبران کند و به بازیکنان تجربه ای منحصر به فرد بدهد. حداقل به عنوان آخرین نسخه از این سری از بازی ها که از روی فیلم ساخته می شوند، بازیکنان و طرفدران این داستان مشهور، دوست دارند که با بازی خوبی روبرو باشند. در قسمت اول، بازی تا جایی پیش رفت که لرد ولدمورت (Lord Voldemort) ابر چوبدستی جادویی را بدست آورد تا به وسیله آن بتواند هری را از بین ببرد. هری هم به همراه دوستان وفادارش رون (Ron) و هرماینی (Hermione)، دنبال جان پیچ هایی هستند که با از بین آن ها می توانند ولدمورت را از بین ببرند. در این قسمت، ادامه ماجرا دنبال می شود و بازیکنان سرانجام به پایان این نبرد حماسی می رسند. از داستان بازی چیزی نمی گوییم، چرا که ممکن است هیجان آن از بین برود. سازندگان، داستان این نسخه را خطی کرده اند و دیگر مراحل فرعی ای که در نسخه قبل شاهد آن ها بودیم را در این بازی نخواهیم دید. داستان اینبار بیش از سایر نسخه ها به فیلم نزدیک است و به همین دلیل می توان گفت که شما در بازی، فیلم را تجربه خواهید کرد. در این نسخه شما فقط کنترل هری را به دست نمی گیرید و می توانید با دیگر شخصیت های بازی هم بازی کنید.

|به همراه دانلود در پارت های ۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|نسخه مخصوص کنسول XBOX360|

 

HP Part2 cover دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hollows Part 2 برای XBOX360

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : سه شنبه 21 تير 1390برچسب: دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hollows Part 2 برای XBOX360,  

  ۳ تم فوق العاده زیبا مخصوص گوشی های پاکت پی سی
دسته بندی : <-PostCategory->

مجموعه سه تم فوق العاده زیبا با موضوع فیلم های برتر جهان  که مخصوص گوشی های پاکت پی سی می باشد را برای شما کاربران سایت دانلودها آماده دانلود کرده ایم.

 

3 Pocket pc theme 3 تم فوق العاده زیبا مخصوص گوشی های پاکت پی سی

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : سه شنبه 21 تير 1390برچسب:۳ تم فوق العاده زیبا مخصوص گوشی های پاکت پی سی,  

  شارژر خورشیدی ، MP3 پلیر ، فرستنده FM
دسته بندی : <-PostCategory->

 

شارژ گجت ها همواره فکر طراحان را درگیر خود کرده ، اینکه به چه طریق سیم برق را حذف کنند ، اینکه یک شارژر برای گجت های امروزی باید دارای چه ویژگیهایی باشد و … تا الان هم تعداد زیادی شارژر عجیب و غریب روانه بازار شده که قبلا در الکپرس هم نمونه هایی را معرفی کردیم .

این شارژر که در تصویر می بینید قابلیت شارژ بسیاری از گجت ها را دارد . از گوشی های هوشمندی که از طریق USB شارژ می شوند تا گجت هایی که حتی از پورت میکرو USB انرژی خود را تامین می کنند . بر روی این شارژر یک آداپتور ویژه و انحصاری برای شارژ گوشی های مشخصی از قبیل Nokia 6101, Motorola RAZR V3, Samsung A288, Sony Ericsson K750 وجود دارد .

از طرفی دیگر این وسیله تنها یک شارژر نیست . MP3 هم پخش می کند . یک کارت حافظه Micro SD دو گیگا بایتی رایگان روی خود دارد که شما می توانید آن را تا ۳۲ گیگ هم افزایش دهید . نکته دیگر اینکه فرستنده FM نیز می باشد ، به این شکل که شما می توانید موزیک مورد نظر خود را از طریق فرستنده FM روی موج رادیوی ماشین خود انداخته و به راحتی از گوش دادن به آن لذت ببرید .

اگر این گجت اجازه چرخیدن در اینترنت را هم می داد یک وسیله نسبتا کامل می شد و فروش بسیار خوبی می داشت . اما به هر حال همین ۳ ویژگی داخل یک بسته بندی هم جوابگوی کار خیلی از ماست .

قیمت آن ۲۸ دلار است.

 

شارژر 3 کاره با انرژی خورشید

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : سه شنبه 21 تير 1390برچسب:شارژر خورشیدی , MP3 پلیر , فرستنده FM,  

  ریموت نمایشگر میکرو، متناسب با سیستم عامل آندروید
دسته بندی : <-PostCategory->

افراد زیادی هستند که از روی علاقه یا بنابر شرایط شغلی مدام باید پروفایل فیس‌بوک یا توییتر خود را به روز نمایند مسلما برای این نوع افراد در آوردن گوشی همراه از جیب یا کیف کمی وقت‌گیر بوده و مشکل‌ سازمی‌باشد. خوشبختانه شرکت سونی اریکسون برای این دسته افراد راه ‌حل خوبی اندیشیده است. Live View ( نمایش زنده) نام وسیله کوچکی است که شباهت زیادی به جدیدترین آی‌پاد نانوی شرکت اپل دارد و برای تعامل با گوشی‌های آندرویدی طراحی شده است.

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : سه شنبه 21 تير 1390برچسب:ریموت نمایشگر میکرو, متناسب با سیستم عامل آندروید,  

  رونمایی پاناسونیک از تبلت- کتاب خوان الکترونیکی خود
دسته بندی : <-PostCategory->

با وجود اینکه امروزه اپلیکیشن‌هایی وجود دارد که تبلت را به کتاب خوان الکترونیکی تبدیل می‌کند اما شرکت پاناسونیک، محصولی را طراحی کرده که از هر دو قابلیت برخوردار است. نمونه اولیه این محصول در نمایشگاه کتاب خوان الکترونیکی توکیو رونمایی شد. نمایشگر ۷ اینچ با رزولوشن ۶۰۰×۱۰۲۴ پیکسل، پردازنده دو هسته‌ای، شیار کارت میکرو SDHC و دوربین داخلی از جمله ویژگی‌های تبلت- کتاب خوان الکترونیکی ۴۰۰ گرمی پاناسونیک است.

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : سه شنبه 21 تير 1390برچسب:رونمایی پاناسونیک از تبلت- کتاب خوان الکترونیکی خود,  

  پنج اختراع متحول کننده زندگی در ۵ سال آینده
دسته بندی : <-PostCategory->

شرکت IBM، که چند سالی است لیست تکنولوژی‌های برتر یا متحول کننده را ارایه می‌دهد این بار پنجمین لیست سالیانه خود را با عنوان پنج در پنج بعدی (Next Five in Five) نیز ارایه کرده است. در این لیست، نام پنج تکنولوژی که از دید شرکت IBM در پنج سال آینده پتانسیل بالایی در متحول کردن زندگی، کار و بازی بشر خواهند داشت، آورده شده است.

در این لیست اگرچه اثری از ماشین‌های پرنده و ربوت‌های خدمتکار نیست اما به مواردی از قبیل هولوگرافی، باتری‌های هوایی، سنسورهای محیطی شخصی، رفت‌وآمد‌های سفارشی و کامپیوترهای گرما بخش اشاره شده است.

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : سه شنبه 21 تير 1390برچسب:پنج اختراع متحول کننده زندگی در ۵ سال آینده,  

  تشخیص مالاریا با گوشی‌های هوشمند
دسته بندی : <-PostCategory->

امروزه اپلیکیشن‌های مختلفی برای گوشی‌های هوشمند طراحی شده که در میان آن‌ها برخی از اپلیکیشن‌ها جنبه سرگرمی دارد و برخی دیگر برای بهتر کردن شرایط زندگی و ایجاد امنیت در نظر گرفته شده‌‌اند. سیستم Lifelens که به دست یکی از دانشجویان دانشکده اقتصاد هاروارد طراحی شده نمونه‌ای از اپلیکیشن موبایل است که از آن برای تشخیص بیماری مالاریا می‌توان بهره برد. اپلیکیشن مذکور که Lifelens system نام دارد از دو بخش سخت افزار و نرم افزار تشکیل شده . در بخش سخت افزار از یک لنز میکروسکوپی استفاده شده که قابلیت اتصال به گوشی همراه مجهز به ویندوز فون ۷ را دارد.

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : سه شنبه 21 تير 1390برچسب:تشخیص مالاریا با گوشی‌های هوشمند,  

  Topaz Photoshop Plug-In Bundle 07.05.2011 - مجموعه پلاگین فتوشاپ برای ویرایش عکس
دسته بندی : <-PostCategory->

همه ی ما کم و بیش با برنامه قدرتمند فتوشاپ آشنا هستیم و هر وقت صحبت از طراحی و ویرایش عکس و کارهای تبلیغاتی به میان می آید اکثر افراد برنامه فتوشاپ را پیشنهاد می کنند ولی آیا فکر کردید که چگونه عکس هایی که با این برنامه طراحی می شوند بسیار خارق العاده هستند و حتما می دانید که چنین برنامه ی قدرتمندی دارای یک سری فیلتر و پلاگین هستند و اما بسته ای که قصد معرفی آن را داریم بسته نرم افزاری پلاگین های توپاز Topaz Photoshop Plug-in Bundle است. مجموعه پلاگین فتوشاپ برای ویرایش عکس شرکت Topaz هستند که برای روتوش و ویرایش تصاویر بکار می روند. شما با کمک این ابزار فتوشاپ فقط با داشتن کمی آشنایی با فتوشاپ و سلیقه می توانید تصاویر واقعا زیبایی رو خلق کنید. مثلا می توانید یک تصویر را تنها با چند کلیک به یک نقاشی آبرنگ تبدیل کنید و یا یک عکس را شفاف کنید و یا اینکه یک شی را از تصویر حدف کنید. این بسته شامل 9 پلاگین قدرتمند به نام های : Topaz Lens Effects , Topaz DeJPEG , Topaz Adjust HDR , Topaz Clean , Topaz Detail , Topaz DeNoise , Topaz ReMask , Topaz Simplify , Topaz InFocus است که قابل استفاده در Adobe PhotoShop CS3 , CS4 , CS5 هستند. امیدواریم از دانلود این پلاگین فتوشاپ قدرتمند لذت ببرید.

لیست پلاگین ها Topaz Photoshop Plug-In Bundle :

  • Topaz Lens Effects 1.0.0
  • Topaz DeJPEG 4.0.2
  • Topaz Adjust HDR 4.1.0
  • Topaz Clean 3.0.2
  • Topaz Detail 2.0.5
  • Topaz DeNoise 5.0.1
  • Topaz ReMask 3.1.0
  • Topaz Simplify 3.0.2
  • Topaz InFocus 1.0.0

Topaz Photoshop Plug-In Bundle 07.05.2011 - مجموعه پلاگین فتوشاپ برای ویرایش عکس

برخی از ویژگی های این بسته :

  • تبدیل سریع عکس های دیجیتالی به عکس های نقاشی شده
  • داشتن گزینه های قابل تنظیم برای رسیدن به تصاویر ایده آل
  • به حداکثر رسانده بهره وری با استفاده از تنظیمات از پیش تعیین شده
  • استفاده از پردازنده های متعدد برای پردازش سریع تر

Topaz Adjust HDR : هنگام گشت زنی در اینترنت گاه و بی گاه به عکس های طبیعی برمی خوریم که به شدت اغراق آمیز هستند، به نظر می رسد که یک تصویر حقیقی به گونه ای با نرم افزارهای گرافیکی دستکاری شده است تا در مرز بین فضای طبیعی و مجازی قرار بگیرد به اینگونه عکس ها HDR می گویند با کمک این پلاگین می توانید تصاویر معمولی را به تصاویر HDR و خارق العاده تبدیل کنید و کنترل کاملی بر تصاویر و رنگ ها برای ایجاد جلوه های خیره کننده داشته باشید.

Topaz Lens Effects : با استفاده از این پلاگین می توانید نقاط انحرافی عکس را به حداقل برسانید و بر روی کانون عکس افکت های زیبایی رو اعمال کنید و از فیلترها و افکت های مخصوص دوربین استفاده کنید .

Topaz DeJPEG : پلاگینی برای افزایش وضوح و حذف اشیای ناخواسته در عکس , این پلاگین با استفاده از الگوریتم های بسیار حرفه ای خود می تواند وضوح تصویر را بالا ببرد و قسمت های آسیب دیده ی عکس را بازیابی کند و روشنایی تصاویر را افزایش می دهد.

Topaz Clean : پلاگینی بسیار قدرتمند و چند منظوره که حتی عکاسان حرفه ای هم از این پلاگین استفاده می کنند .این پلاگین با داشتن گزینه های متعدد می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای روتوش تصاویر باشید و تنها با چند کلیک می توانید نویزهای موجود در عکس را از بین ببرید و لبه های تصاویر را بهبود ببخشید .

Topaz Detail : یکی از مشکلات تصاویر HDR و حتی تصاویر سیاه و سفید تنظیم مقدار دقت تصویر است , شما با کمک این پلاگین می توانید بر روی اینگونه تصاویر مانور بیشتری داشته باشید .

Topaz DeNoise : همانطور که از اسم پلاگین پیداست برای از بین بردن و حذف نویز ها در تصاویر استفاده می شود و با وجود تنظیم موجود هیچ افت کیفیتی نخواهید داشت و کیفیت تصاویر را می توانید بصورت کاملا چشمگیر افزایش دهید

Topaz ReMask :همیشه کار کردن بر روی تصاویر و جدا سازی قسمتی از تصویر از جمله مو کار بسیار سخت و دشواری است. با استفاده از این پلاگین می توانید براحتی هر قسمتی از عکس که مایل باشید رو از بک گراند جدا کرده و ماسک گذاری کنید .سازنده این پلاگین اعتقاد داره این پلاگین بهترین گزینه برای افراد کاملا مبتدی است

Topaz Simplify : به کمک بعضی از فیلترهای فتوشاپ قادر خواهید بود تصاویری بصورت آبرنگ و رنگ و روغن و حتی مداد رنگی خلق کنید اما قطعا تصویری که تو ذهن داشتید رو نمی تونید بسازید اما با کمک این پلاگین می توانید براحتی و با استفاده از گزینه های پیش فرض چنین تصاویری را خلق کنید که گویا واقعا با دست کشیده شده اند.

Topaz InFocus : فوکوس به عکس هایی گفته می شود که تصویر اصلی کاملا زوم شده و اشیا و تصاویر دور و بر بصورت محو و بلور شکل می شوند حال اگر تصاویر فوکوس شده دارید و می خواهید بر روی آنها کار کنید ما این پلاگین قدرتمند رو به شما معرفی می کنیم , با کمک این پلاگین و تنها با چند حرکت ساده می توانید وضوح تصاویر محو و بلور شده را افزایش دهید.

مشخصات و ملاحظات :

  • قابلیت استفاده در سیستم عامل های : Windows XP, Windows Vista, Windows 7 (32-bit and 64-bit)
  • میزان رم مورد نیاز : حداقل 1GB
  • قابلیت نصب بر روی Adobe Photoshop CS3-CS5 (32-bit and 64-bit), Adobe Photoshop Elements 6-9, PaintShop Pro, Photo Impact, Irfanview ,Serif Photo Plus , Lightroom 2 and 3 بوسیله Topaz Fusion Express.
  • ReMask فقط با with Photoshop, Photoshop Elements , PaintShop Pro سازگار است.
  • ReMask با Aperture, Lightroom, iPhoto و Irfanview سازگار نیست.

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : سه شنبه 21 تير 1390برچسب: Topaz Photoshop Plug-In Bundle 07,05,2011 - مجموعه پلاگین فتوشاپ برای ویرایش عکس,  

  انلود رایگان ضمیمه کلیک روزنامه جام جم
دسته بندی : <-PostCategory->

مجلات کامپیوتری نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری در افزایش دانش کامپیوتری همه ایفا می کنند و اکثر آنهایی که می خواهند همیشه بروز بمانند از این مجلات کامپیوتری و یا از اینترنت استفاده می کنند. ضمیمه کلیک روزنامه جام جم که یک هفته نامه و یک مجله الکترونیکی می باشد هر هفته یکشنبه ها اطلاعات بسیار کامل و جامعی را در زمینه IT و دنیای کامپیوتر در هفته نامه خود منتشر می کند. اخبار دنیای کامپیوتر، اطلاعاتی در مورد دنیای وب و اینترنت، اطلاعاتی در مورد نرم افزارهای مختلف، اطلاعاتی در مورد موبایل و همچنین دنیای ویندوز، معرفی و بحث و گفتگو در مورد بروز ترین بازی ها، اطلاعاتی در مورد شبکه، گرافیک، برنامه نویسی، سخت افزار، ترفندهای بسیار جالب و غیره بخشی از اطلاعاتی است که در این مجله کامپیوتر یا ضمیمه کلیک روزنامه جام جم مورد بحث قرار می گیرد که می تواند برای شما علاقمندان به دنیای کامپیوتر و IT بسیار مفید واقع شود.
اما یکی از صفحات جالب و خواندنی ضمیمه کلیک جام جم صفحه انتهایی آن می باشد که هر هفته تکنولوژی های روز دنیا در زمینه کامپیوتر و IT را به همراه اطلاعاتی در مورد آن ها به تصویر می کشد که می تواند در نوبه خود بی نظیر باشد. امروز شماره 337 ضمیمه کلیک جام جم را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که در تاریخ 19/04/1390 در سراسر کشور به چاپ رسیده است. هم اکنون می توانید این ضمیمه کلیک که بسیار خواندنی و جذاب می باشد را از وب سایت دانلود نرم افزار رایگان دریافت کنید و از آن نهایت لذت را ببرید. امیدواریم که با دانلود کلیک شماره 337 بتوانید دانش کامپیوتری خود را ارتقا دهید.

ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 337

برخی از موضوعات مطرح شده در این شماره:

  • استخدام 12 موسسه رایزنی توسط گوگل
  • تغییر جهت حملات اینترنتی
  • رشد مرورگر گوگل کروم
  • ‌نوکیا از بازار ژاپن بیرون می‌رود
  • زینگا به دنبال موفقیت‌های بزرگ‌تر
  • آخرین مرحله به‌روزرسانی‌های جستجو
  • بلاگ‌نویسی بدون مراجعه به بلاگ
  • ارزش سایت خود را بدانید
  • بایگانی دیجیتال فایل‌ها
  • موزیک با میانبر!
  • کلیک راست برای حذف!
  • دنیا را به گوشی خود منتقل کنید
  • سری جدید گالاکسی آمد
  • ژاپن وارد بازار جهانی می‌شود
  • درآمد از راه منبع باز
  • چرا WebOS آری، آندروید نه؟
  • کار بیشتر با دستور کمتر
  • نقاشی کودکان
  • منوی آغازین ویندوز 7
  • قهرمان برقی
  • بازگشت خاطرات
  • نشت بازی Gears of War 3 در شبکه تورنت!
  • از کمیک تا کنسول
  • پلی‌استیشن 3 جدید
  • استفاده از انرژی پاک در لپ‌تاپ فوجیتسو
  • موشواره‌ای که روی سطوح شیشه‌ای کار می‌کند
  • تبلتی با 16 ساعت عمر باتری
  • نبوغ اینشتین و فوریه در هوش مصنوعی
  • داده‌کاوی ابزاری دوست‌داشتنی
  • چگونه سرعت فتوشاپ را افزایش دهیم
  • پرسش و پاسخ
  • جستجو‌های الحاقی
  • غول‌های ضدضربه یا تبلت‌های سخت جان
  • داشتن همزمان همه سنسورهای حرکتی کنسول‌های بازی
  • پرده‌برداری اینتل از فناوری‌های جدید اتصال هوشمند و آغاز سریع
  • مدیا سنتر
  • یکی کم، یکی زیاد!
  • فضای باقیمانده در icloud
  • مشکل از اینترنت نیست!
  • فناوری دیجیتال
  • و مطالب خواندنی دیگر

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : سه شنبه 21 تير 1390برچسب:انلود رایگان ضمیمه کلیک روزنامه جام جم,  

  دانلود بازی Infamous 2 برای PS3
دسته بندی : <-PostCategory->

همانند بسیاری از استودیوهای Sony، استودیوی Sucker Punch هم در این نسل تصمیم گرفت که بجای بازی های پلتفرمر، بیشتر روی اکشن جدی کار کند. نتیجه کار این استودیو، بازی زیبای inFamous بود که در فضای Open-World اتفاق می افتد. پس از حوادث نسخه قبل، Sucker Punch اینبار خیلی مجهزتر inFamous 2 را عرضه کرده است.

پس از این که کول مکگراث (Cole McGrath) در نسخه قبل موفق به کشتن کسلر (Kessler) شد، سر و کله یک هیولای بزرگ پیدا می شود که قدرت او بسیار بیشتر از کول است. این هیولا Empire City را نابود می کند و حال کول با یک مأمور NSA به نام لوسی کو (Lucy Kuo) آشنا می شود که در حقیقت یکی از دوستان جان وایت (John White) از نسخه قبل است. کو به کول پیشنهاد می کند که به شهر New Marais بیاید، چون جهت حرکت هیولا بزرگ از Empire City به سمت این شهر است. حال داستان بازی در شهر New Marais اتفاق می افتد، جایی که باید کول تمام تلاش خود را بکند تا طی چند روز آینده که هیولا به این منطقه می رسد، خود را قدرتمند کند و با کمک افراد خاصی مثل دکتر ولف (Dr. Wolfe) که در حقیقت Ray Sphere را با کسلر ساخته، جلوی هیولا را بگیرند. اما ماجرا به این سادگی ها هم نیست.

|به همراه دانلود در پارت های ۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|نسخه مخصوص کنسول PS3 قابل اجرا بر روی CFW 3.55 & CFW 3.41|

 

Infamous2 cover small دانلود بازی Infamous 2 برای PS3

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : دو شنبه 20 تير 1390برچسب:دانلود با لینک مستقیم Infamous 2 برای ps3, دانلود با لینک مستقیم بازی های پلی استیشن 3, دانلود بازی 2011 برای ps3, دانلود بازی ps3, دانلود بازی اینفیموس 2 برای ps3, دانلود رایگان بازی Infamous 2, دانلود رایگان بازی ps3, دانلود رایگان بازی ps3 Infamous 2, دانلود مستقیم Infamous 2 برای کنسول ps3, دانلود نسخه cfw 3,55 بازی Infamous 2 با لینک مستقیم, دانلود نسخه ps3 بازی Infamous 2 با لینک مستقیم,  

  مجموعه ای از ۵ تم جدید و بسیار زیبا برای نوکیا Symbian^3
دسته بندی : <-PostCategory->

این بار در سایت دانلود ها مجموعه ای از ۵ تم بسیار زیبا و گرافیکی را برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری ^۳ برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . تمامی تم های این مجموعه در رزولوشن ۶۴۰×360 بوده که قابل نصب بر روی گوشی هایی مانند : N8 ، E7 ، C7 ، C6-01 و… می باشد .

 

Symbian^3 360x640 Themes 01 مجموعه ای از ۵ تم جدید و بسیار زیبا برای نوکیا Symbian^3

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : دو شنبه 20 تير 1390برچسب:تم Nokia C6-01, تم Nokia C7, تم Nokia E7, تم Nokia N8, تم با زمینه آبی, تم با زمینه مشکی N8, تم جدید نوکیا, تم زیبا N8, تم زیبا Symbian^3, تم سیمبیان سری ^3, تم شیک نوکیا, تم موبایل, تم نوکیا, تم نوکیا n8, تم گرافیکی N97, تم گرافیکی Symbian^3, تم گرافیکی سیمبیان سری ^3, دانلود تم, دانلود تم C6-01, دانلود تم C7, دانلود تم E7, دانلود تم Symbian^3, دانلود تم جدید نوکیا, دانلود تم سیمبیان سری ^3, دانلود تم موبایل, دانلود رایگان تم نوکیا,  

  مجموعه ۸۰ آیکون بسیار زیبا از نرم افزارهای مختلف
دسته بندی : <-PostCategory->

در این مجموعه ۸۰ آیکون متفاوت و جذاب را برایتان آماده کرده ایم که هر یک از آیکون ها متعلق به یک شرکت نرم افزاری و نرم افزار به خصوص آنها می باشد. این آیکون ها با فرمت ICO بوده و در رزولوشن ۱۶ در ۱۶ می باشند. هم اکنون می توانید این مجموعه را از دانلودها دریافت کرده و لذت ببرید.

 

 Software Icons Pack مجموعه 80 آیکون بسیار زیبا از نرم افزارهای مختلف

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : دو شنبه 20 تير 1390برچسب: مجموعه ۸۰ آیکون بسیار زیبا از نرم افزارهای مختلف,  

  طراحی آسان و حرفه ای وب سایت با Macromedia Dreamweaver 8.0.2
دسته بندی : <-PostCategory->

در زمینه طراحی وب نرم افزارهای زیادی وجود دارد . اما همه آنها توانایی برآورده کردن تمام نیازهای وب نویسان را نداشته و عموما این افراد بدنبال نرم فزار حرفه ای در این زمینه هستند . تقریبا تمامی کسانی که در زمینه طراحی وب مشغول به کار هستند نام نرم افزار Macromedia Dreamweaver را شنیده اند . به جرات میتوان گفت این نرم افزار جز برترین ، قویترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای طراحی صفحات وب محسوب میشود .  این نرم افزار با قرار دادن امکاناتی فوق العاده و منحصر به فرد به طراحان و آسانی در بکار بردن هر یک از ابزارها توانسته است محبوبیت زیادی را کسب کند . از جمله قابلیت های این نرم افزار حفظ طراحی های شما در قالب استاندارد های جهانی طراحی است که با این قابلیت طراحی های شما بصورت کاملا استاندارد خواهد شد . همچنین این نرم افزار دارای بخش های آموزشی زیادی هم هست که به شما در بکار بردن ابزارهای گوناگون کمک میکند . با Macromedia Dreamweaver 8.0.2 شما دیگر نیازی به نوشتن کدهای طولانی قراردهی فایل های مختلف عکس ، ویدئو ، فلش یا … ندارید و نرم افزار بصورت خودکار و تنها با چند کلیک اینکار را برای شما انجام میدهد . از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به توانایی ویرایش و ساماندهی فایل های CSS ، پشتیبانی از فایلهای XML و تمامی فرمت های موجود و … اشاره کرد .

 

Macromedia Dreamweaver طراحي آسان و حرفه اي وب سايت با Macromedia Dreamweaver 8.0.2

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : دو شنبه 20 تير 1390برچسب:دانلود Macromedia Dreamweaver, دانلود Macromedia Dreamweaver 8,0,2, دانلود با لينك مستقيم Macromedia Dreamweaver 8,0,2, دانلود برنامه Macromedia Dreamweaver 8,0,2, دانلود دريم ويور ٢٠١١, دانلود نرم افزار Macromedia Dreamweaver 8,0,2, دريم ويور, طراحي آسان وب سايت, طراحي سايت, طراحي وب, طراحي وبلاگ,  

  کد نویسی ساده و آسان با JetBrains ReSharper v6.0.2202.688
دسته بندی : <-PostCategory->

اگر تا به امروز مشکل‌های متعددی درکدنویسی و اینکه ابزار‌های در اختیارتان نبود که کدنویسی سریعتر و راحتری داشته باشید،ما این ابزار را برایتان فراهم کرده ایم .سایت دانلودها امروز نرم افزار کدنویسی با سرعت بالا و راحت را که به ویژوال استادیو اضافه میشود و آخرین نسخه این نرم افزار را برای Resharper v6  به حساب میاید را برای شما عزیزان آماده دریافت کرده است.

 

JetBrains ReSharper كد نويسي ساده و آسان با JetBrains ReSharper v6.0.2202.688

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : دو شنبه 20 تير 1390برچسب:دانلود JetBrains ReSharper v6,0,2202,688, دانلود برنامه JetBrains ReSharper v6,0,2202,688, دانلود برنامه كد نويسي, دانلود نرم افزار JetBrains ReSharper v6,0,2202,688, كد نويسي, كد نويسي حرفه اي, كد نويسي پيشرفته, محيط مناسب براي كد نويسي, نرم افزار حرفه اي كد نويسي,  

  دانلود بازی WWE All-Stars برای PS3
دسته بندی : <-PostCategory->

سری بازیهای WWE کمپانی THQ حدود یک دهه که هر ساله به انتشار میرسند. گاهی شاهد دو یا چند عنوان طی یک سال بوده ایم.طی چند سال اخیر,آفت تکراری شدن به جان این عنوان افتاده و در کنار عقب ماندگی های آن از نظر فنی,جذابیت سابق کمرنگ کرده اند.WWE All Stars خود را به عنوان اثری جانبی معرفی می کند که قرار است طرفداران پروپا قرص را راضی کند,حال اینکهWWE AS بهترین عنوان چند سال اخیر برای دعوت دیگرا به دنیای کشتی کچ است.بهتر است هرچه خاطره از Smackdown vs Raw 2011 دارید را دور بزنید.WWE AS از نظر گرافیک و انیمیشن و گیم پلی یک سروگردن بالاتر است.

|به همراه دانلود در پارت های ۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|نسخه مخصوص کنسول PS3 قابل اجرا بر روی CFW 3.55 & CFW 3.41|

 

wwe allstars cover small دانلود بازی WWE All Stars برای PS3

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : دو شنبه 20 تير 1390برچسب:دانلود با لینک مستقیم WWE All-Stars برای ps3, دانلود بازی 2011 برای ps3, دانلود بازی ps3, دانلود بازی کشتی کج برای ps3, دانلود بازی کشتی کج جدید, دانلود رایگان بازی ps3, دانلود رایگان بازی WWE All-Stars, دانلود مستقیم WWE All-Stars برای کنسول ps3, دانلود نسخه cfw 3,55 بازی WWE All-Stars با لینک مستقیم, دانلود نسخه ps3 بازی WWE All-Stars با لینک مستقیم,  

  تم بسیار زیبا و گرافیکی برای نوکیا Symbian^3 با نام Flare by Pizero
دسته بندی : <-PostCategory->

 

Pizero نام یکی از برجسته ترین گروه های تم ساز گوشی های موبایل می باشد . تم های ساخته شده توسط این گروه دارای گرافیک و جلوه عالی می باشند . این تم های این گروه را برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری ^۳ برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . نام این بسیار زیبا Flare می باشد که هم اکنون می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Flare by Pizero1 تم بسیار زیبا و گرافیکی برای  نوکیا Symbian^3 با نام Flare by Pizero

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : دو شنبه 20 تير 1390برچسب:Flare by Pizero, تم Nokia C6-01, تم Nokia C7, تم Nokia E7, تم Nokia N8, تم Pizero برای Symbian^3, تم با زمینه آبی, تم با زمینه مشکی N8, تم جدید نوکیا, تم زیبا N8, تم زیبا Symbian^3, تم سیمبیان سری ^3, تم شیک نوکیا, تم موبایل, تم نوکیا, تم نوکیا n8, تم های Pizero برای نوکیا سری ^3, تم گرافیکی N97, تم گرافیکی Symbian^3, تم گرافیکی سیمبیان سری ^3, دانلود تم, دانلود تم C6-01, دانلود تم C7, دانلود تم E7, دانلود تم Symbian^3, دانلود تم جدید نوکیا, دانلود تم سیمبیان سری ^3, دانلود تم موبایل, دانلود رایگان تم نوکیا,  

  مجموعه ای از ۳ تم جدید و بسیار زیبا برای نوکیا Symbian^3
دسته بندی : <-PostCategory->

مجموعه ای از ۳ تم بسیار زیبا و گرافیکی را برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری ^۳ برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . تمامی تم های این مجموعه در رزولوشن ۶۴۰×360 بوده که قابل نصب بر روی گوشی هایی مانند : N8 ، E7 ، C7 ، C6-01 و… می باشد .

 

Symbian^3 360x640 Theme 2011 06 مجموعه ای از 3 تم جدید و بسیار زیبا برای نوکیا Symbian^3

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : دو شنبه 20 تير 1390برچسب:: تم Nokia C6-01, تم Nokia C7, تم Nokia E7, تم Nokia N8, تم با زمینه آبی, تم با زمینه مشکی N8, تم جدید نوکیا, تم زیبا N8, تم زیبا Symbian^3, تم سیمبیان سری ^3, تم شیک نوکیا, تم موبایل, تم نوکیا, تم نوکیا n8, تم گرافیکی N97, تم گرافیکی Symbian^3, تم گرافیکی سیمبیان سری ^3, دانلود تم, دانلود تم C6-01, دانلود تم C7, دانلود تم E7, دانلود تم Symbian^3, دانلود تم جدید نوکیا, دانلود تم سیمبیان سری ^3, دانلود تم موبایل, دانلود رایگان تم نوکیا,  

  دانلود جدید ترین نسخه سیستم عامل لیونکس Ubuntu 11.04 Final
دسته بندی : <-PostCategory->

دانلود جدید ترین نسخه سیستم عامل لیونکس Ubuntu 11.04 Final
دانلود رایگان جدید ترین نسخه سیستم عامل معروف لیونکس Ubuntu 11.04 Final به صورت کاملآ اورجینال و بدون دستکاری از لینک مستقیم
در پست امروز وب سایت میهن دانلود نسخه جدید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های جهان را برایتان آماده کرده ایم. سیستم عامل Ubuntu که بهترین توزیع‌ های لینوکس می باشد و دارای امکانات و قابلیت های بسیار زیادی است. لینوکس نام یک سیستم عامل رایانه‌ ای است که معروف ‌ترین مثال نرم‌ افزار آزاد و توسعه به روش متن-‌باز است. اوبونتو که بهترین توزیع‌ های لینوکس می باشد یک سیستم عامل بوده که به کمک یک تیم جهانی از توسعه‌ دهندگان نرم‌افزاری با تجربه آماده شده است. اوبونتو به طور پیش فرض از گنوم (Gnome) استفاده می‌کند البته طرفداران کی‌دی‌ای (KDE) نسخه‌ای از این توزیع را با نام کوبونتو ارائه کردند که محیط پیش‌فرض آن کی‌دی‌ای است. در اوبونتو شما نیازی به نصب نرم افزار نخواهید داشت زیرا بسیاری از نرم افزارهای مورد نیاز شما به صورت پیشفرض قرار دارند از جمله بهترین نرم افزارهای مرورگر، نرم افزارهای نمایش و ویرایش عکس، نرم افزارهای مدیریت فایلهای دفتری آفیس، نرم افزارهای مسنجر، نرم افزار های مالتی مدیا پخش فایلهای صوتی و تصویری و بسیاری از نرم افزارهایی که در سیستم عامل ویندوز شما برای داشتن آنها نیاز به نصب آنها خواهید داشت در واقع تفاوت اساسی بین لیونکس و ویندوز در این است که نرم افزارهای مورد نیاز کاربران در لیونکس از قبل نصب شده و آماده استفاده است مانند نرم افزار مرورگر فایرفکس و یا آفیس در صورتی که در ویندوز برای داشتن نرم افزار فایرفکس شما نیازمند به نصب آن هستید. تمامی نسخه‌های اوبونتو به صورت کاملآ رایگان هستند و دیسک‌های فشرده اوبونتو به رایگان برای کسانی که آن را از طریق پست الکترونیکی درخواست کرده‌اند ارسال میگردد. اوبونتو شامل ubuntu Desktop, Ubuntu Server Edition, Kubuntu, Edubuntu, Gobuntu, Ubuntu MID Edition, Xubuntu می باشد. یکی دیگر از مزایای بسیار خوب لیونکس امنیت بسیار بالا آن است در واقع تا به حال هیچ نوع ویروس و یا فایل مخربی برای سیستم عامل لیونکس ساخته نشده که بتواند به داخل آن نفوذ کند و موجب آسیب آن گردد از همین رو اغلب استفاده کنندگان لیونکس نیازی به نصب آنتی ویروس و نرم افزارهای امنیتی نخواهند داشت. همچنین سرعت اینترنت در این سیستم عامل بسیار بالا بوده که این یکی دیگر از برتری های لیونکس نسبت به ویندوز می باشد. تیم نرم افزار میهن دانلود به عنوان اولین وب سایت ایرانی جدید ترین نسخه این سیستم عامل را پس از تست و برسی به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت میهن دانلود برای شما کاربران محترم قرار داده است.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : دو شنبه 20 تير 1390برچسب:دانلود جدید ترین نسخه سیستم عامل لیونکس Ubuntu 11,04 Final,  

  دانلود نسخه ریپک بازی Virtua Tennis 4
دسته بندی : <-PostCategory->

 

دانلود نسخه ریپک بازی Virtua Tennis 4
نام بازی: Virtua Tennis 4 (2011/RePack)
پلتفورم : pc
ژانر : ورزشی
سال انتشار: June 24, 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English - Russian
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: SEGA
حمایت توسط : SEGA
درجه بندی سنی : Pegi = 3
قابلیت آنلاین:دارد

نسخه چهارم از سری بازی های Virtua Tennis 4 در تاریخ24 ژوئن سال 2011 میلادی توسط کمپانی نام آشنای سگا منتشر و حمایت شد.به جرات میتوان گفت که این بازی یکی از معروفترین بازی های شبیه سازی ورزشی میباشد که توانسته است موفقت های بسیاری را کسب کند که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.به محض ورود به بازی شاهد یک گیم پلی جدید خواهید بود.گیم پلی بسیار مناسب و گیمر پسند !!! این گیم پلی همراه با یک قدرت استفاده از تکنولوژی میباشد. این گیم پلی در استفاده کامل از فرصتها و نوآوری ها در مدیریت سیستم های مایکروسافت کینکت میباشد.گیمر در این بازی میتواند یکی از ستاره های خود در لیگ های تنیس جهانی انتخاب کند و تا آخر وی را همراهی کند... مانند راجر فدرر، رافائل نادال، اندی موری ، خوان مارتین دل پورتو، کارولین وزنیاکی، و دیگران....در این بازی فیزیک غوغا میکند!!گیمر میتواند در جریان بازی ویژگی های بسیاری را در این بازی کشف کند.ویژگی های بازی :
-در این بازی گیمر میتواند یکی از 9 ستاره های تنیس جهانی را انتخاب کند
-گیم پلی حرفه ای
-فیزیک متفاوت بازی
-گیم پلی پیشرفته و جدید بازی نسبت به نسخه های قبلی.

دانلود رایگان بازی  Virtua Tennis 4 به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب..

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : دو شنبه 20 تير 1390برچسب:دانلود نسخه ریپک بازی Virtua Tennis 4,  

 
مطالب گذشته

·

شبکه اینترنت ارسال در : 1398/10/18 19:37

·

تبلیغات در سایت ارسال در : 1398/3/13 17:58

·

عشق بی نظیر - بهنام صفوی ارسال در : 1390/10/15 12:16

·

دانلود nod32 آنتی ویروس جدید نود 32 ارسال در : 1390/10/1 16:6

·

Avira Antivir Rescue System 18.11.2011 ارسال در : 1390/10/1 16:3

·

دانلود فایرفاکس Mozilla Firefox 9.0 Final ارسال در : 1390/10/1 16:1

·

بازی جذاب shrek forever after با فرمت جاوا مخصوص گوشی های صفحه لمسی ارسال در : 1390/7/9 15:56

·

دانلود دوبله فارسی انیمیشن عروس مرده Corpse Bride 2005 ارسال در : 1390/6/27 12:46

·

دانلود بازی Dungeons: The Dark Lord برای PC ارسال در : 1390/6/27 12:33

·

هر جای دنیایی دلم اونجاست (تیتراژ پایانی برنامه ماه عسل) - مهدی یراحی ارسال در : 1390/6/26 18:21

·

فول آلبوم فرزاد فرزین ارسال در : 1390/6/26 18:16

·

آتیشم بزن - بابک جهانبخش ارسال در : 1390/6/26 18:10

·

فول آلبوم بابک جهان بخش ارسال در : 1390/6/26 18:5

·

فول آلبوم سعید شهروز ارسال در : 1390/6/26 18:3

·

تم‏های مخفی ویندوز 7 ارسال در : 1390/6/26 10:48

·

سوال هوش؟؟؟-پارت-2 ارسال در : 1390/6/25 12:17

·

سوال هوش؟؟؟-پارت-1 ارسال در : 1390/6/25 12:9

·

تاریخ رسمی انتشار بازی ها ارسال در : 1390/6/25 11:49

·

Final Fantasy X HD برای PS Vita و PS3 معرفی شد ارسال در : 1390/6/25 11:48

·

تریلر Rage ارسال در : 1390/6/25 11:45





تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Digital-360 و آدرس digital360.org لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






طراح قالب ملودیوس